banner_diensten

Klachten regeling

Parre & Deden Consultancy behandelt uw eventuele klacht in vertrouwen.

Zij staat voor kwaliteit en streeft voortdurend naar het voorkomen van klachten. Uw klacht zal gebruikt worden om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Parre & Deden Consultancy behandelt uw eventuele klacht in vertrouwen. Zij staat voor kwaliteit en streeft voortdurend naar het voorkomen van klachten. Uw klacht zal gebruikt worden om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 1 jaar bewaard. Alle klachten worden behandeld door mevrouw Nell Parre van Parre & Deden Consultancy.

Na ontvangst van de klacht deelt Parre & Deden Consultancy binnen 7 dagen schriftelijk mee dat zij een klacht heeft ontvangen en onderzoekt deze.

Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht volgt hoor en wederhoor.

Binnen 14 dagen na hoor en wederhoor neemt Parre & Deden Consultancy een besluit en deelt dit mede aan de indiener van de klacht.

Als de indiener van de klacht het besluit accepteert wordt een actieplan opgesteld om de betreffende klacht structureel op te lossen.

De indiener van de klacht wordt mondeling/schriftelijk elke 14 dagen op de hoogte gehouden van de status van de klacht.

John van der Zeeuw ( Office manager bij Villa Klein Heumen) treedt op als onafhankelijke derde. Het advies van deze onafhankelijke derde is bindend voor Parre & Deden Consultancy. John van der Zeeuw is (tijdens kantooruren) te bereiken op telefoonnummer 06 – 44982735

Als de klacht is afgerond is tevens de klachtenprocedure afgerond. De desbetreffende klacht en alle correspondentie worden voor de termijn van een jaar bewaard.